Dribsniai,košės

0
Kovas 31, 2009

Sekmą dieną  apsiprekinant Maximos pc, ausis pasiekė malonus Maximos radijokšlio  balsas, raginantis rinktis prekę lietuvišką. Balsas mandangiai aiškino, kad  made LT prekės lentynoje specialiai pažymėtos kažkokiais specialiais lipdukais. Džiugu, kad yra tokia Maximos iniciatyva, ypač šiuo metu.  Malonus radijokšlio moters  balsas mus pasiekė lankantis miusliu/dribsnių/košių skyriuje. Ta proga  įdėmiau pašniukštinėjome, kokį asortimentą siūlo LT gamintojai, ką importuotojai.

Bent 75 % šio skyriaus lentynų užpildyta importiniais daugiau ir mažiau žinomų gamintojų pasiūlymais. Nuo nebrangių, ekonmiškų alternatyvų  vartotojui, iki iškirtinių produkto savybėmis, teikiama nauda vartotojui, išsisikiriančiu produkto įpakavimu.

Ką siūlo lietuviai? Aptikome “Skanėja” ir “Maximos” “Favorit” miuslių  ir dribsnių pakuotes.

 Produkto kainodara, išvaizda, pakuotės marketingu šie lietuviški produktai taiko į žemesnes pajamas turintį vartotoją, kuriam kaina bene svarbiausias pasirinkimo kriterijus.  “Favorit” pakuotės apipavidalinimas pakankamai tvarkingas, – nieko nereikalingo. Catching eye triukas – per vidurį einanti juosta, kuri išstačius daugiau pakuotės “veidukų” žiūrisi efektingai, tik gal Maximiečiai patys nemėgsta “Favorit” prekės ženklo, kad jis toks mažas ir  nepastebimas.

“Įdomiausia” su “Skanėja”. Šios įmonės dribsniai su riešutais ir razinomis, bei su riešutais ir abrikosais pasirengę alternatyvas užgožti kaina, bet  ir niekuo daugiau, tačiau atidžiau pasidarius galima rasti vos keliasdešimt centų brangesnius “padorioje” dežuteje įpakuotus importinius dribsnius. Pakuotė apipavidalinta išvaizdžiau, skaniau. Paėmus  “Skanėjos” pasiūlymą į rankas, akvaizdu – maišeliui panaudotas pigiausias plastikas, kuris ties kiekvienu trakštelėjimu atrodo suplyš  ir turinys pabirs ant grindų. Norint šį maišelį atverti reikia imtis atsargumo priemonių, nes negali prognozuoti, kokia kryptimi ir kaip giliai maišelis teiksis plyšti. Namų šeimininkės, neabejojame, ras sprendimą – mikliai subers turinį  stiklainį. Pakuotės etiketė – “išskirtinė”: signalizuoja nenatūraliai sintetine, mėlyna spalva, tačiau visas etiketės vizualizacijos ir informacijos kratinys atorodo taip, tarsi būtų sendinto, vėjo, saulės ir lietaus nugairinto stiliaus. Gal įmonės įmonės atstovai manė, kad šiais laikais  niekas produkto informacijos vis tiek neskaito, ir nesivargino padaryti ją įskaitomesne.  Nežinau kaip jums, bet mums nekilo rankos rinktis šią prekę, tebunie ji ir fantastiško skonio. “Skanėjos” vietoje, mikliai keistume bent etiketę. Kaštai minimalūs-prekės išvaizda lentynoje jau kitokia.

Žvelgiant į “Skanėjos” avižų košės pakuotę - kokybinis šuolis aukštyn, lyginant su prieš tai minėta pakuote. Pakuotė praktiškesnė, pateikta skaniau, tik ta kraujo spalvos apatinė pakuotės dalis  atstumia. Juk galėjo palikti balkšvą spalvą  – ir uogos geriau išryškėtų. Ir su varpa avižų galėjo stipriau padirbėti. Rebusą paliko užrašas ant pakuotės “Quick & tasty”: ar tai prekės ženklas, ar taip labai norėta išskirti  greitą košės paruošimą ir skanumą? O gal kitų košių paruošiams trunka kur kas ilgiau, o ir skoniui jos neprilygsta “Skanėjos” pasiūlymui?

PackAge

Šio įrašo peržiūrų: 677

Komentarai

Palikti komentarą