DUONOS LAZDELĖS SFORNATINI

0
Balandis 15, 2009

 Įsivaizduokite, ateinate į prekybos centrą, kuriame visos prekės įpakuotos taip, kad matosi tik prekės ženklas, produkto pavadinimas, sudėtis dar kažkas meniškai pakeverzota. Jūs negalite identifikuoti, koks pasiūlymas Jūsų laukia pirkinį išpakavus. Greičiausiai išeisite su pustuščiu krepšeliu, nebent būsite nusiteikęs eksperimentyviai , arba pirkinius jau būsite  išbandęs anksčiau.

Renkantis maisto produktus, įvairiose prekių kategorijose vartotojui itin svarbu MATYTI, kaip ta prekė  atrodo iš tiesų. Paprastai rodoma visa arba dalis prekės, arba vizualizacijos priemonių pagalba ją siekiama  vartotojui pateikti kuo įtikinamiau. Prekės tikroji išvaizda itin svarbi, pritraukiant naujus vartotojus. Lentynoje aptikęs jį sudominusį produktą, potencialus pirkėjas jį  tiria, ant pakuotės ieško informacijos galinčios patvirtinti arba paneigti jo pasirinkimą. Produkto pristatymas pakuotėje neabejotinai stipriai įtakoja jo sėkmę rinkoje. Kaip vartotojui aiškiai, estetiškai, skaniai, parodyti prekę dėžutėje, kurioje nėra iškirtimo (langelio)? 

20090412003   20090412005 

Tai puikiai išsprendė itališkų duonos lazdelių gamintojas . Vertikali, aukšta dėžutė, vizualinis produkto išpildymas visų pirma traukia  dėmesį, vilioja prieiti, išsiskiria iš kitų  prekių gausos. Lazdelės atrodo nuotakingai, skaniai ir svarbiausia – aiškiai. Nereikia net mokėti italų kalbos, arba ieškoti gimtosios kalbos vertimo,  kad susivoktumei su kokiais priedais siūlomos šios lazdelės, skoniai ir ingridientai pateikti suprantamai. Viskas paprasta, informatyvu, estetiška ir atrodo skanu.  Pasiūlymas stiprus ir pagrindinis gamintojo darbas atliktas -telieka ištiesti ranką ir įsidėti  į krepšelį.

Jūsų dėmesiui alternatyvus amerikiečių kompanijos pasiūlymas.

625_p1

 

PackAge

Šio įrašo peržiūrų: 883

Komentarai

Palikti komentarą