Prekių pakuotės

0
Balandis 28, 2009

Tikriausiai lengviau būtų įvardinti prekes, kurios šiandien parduodamos ne pakuotėse. Beveik viskas šiais laikais pakuojama. Marketinge vis svarbesnis vaidmuo skiriamas pakuotei. Pakuojamos žaliavos, medžiagos,pakuojama įranga, iš kurių arba kurių pagalba sukuriamos prekės, paslaugos, pakuojamos galutinio vartojimo prekės ir paslaugos. Pakuotė gali būti naudojama kaip pirminė ir kaip antrinė. Šį kartą mes rašome daugiau apie antrinę pakuotę.

Pakuotė ypač reikšminga galutinio vartojimo prekėms – kasdieninėms, plataus vartojimo, saviraiškos ir prabangos prekėms, taip pat paslaugoms.  Ir šiame įraše minimos ir daug kitų pakuočių , nėra vien tušti marketingo žmonių pramanai. Jos atlieka svarbų funkcinį, estetinį vaidmenį, teikia praktinę naudą-galima saugoti įvairius pirkinio priedus. Pakuotės  inspiruoja emocinę, jutiminę  partirtį, kurią prekės ženklo identitetą, pakuotės parduoda, reklamuoja, primena,  identikuoja, kuria pridėtinę vertę.

Mes nekalbame apie maistą, kur pakuotė atrodo savaime suprantamas dalykas, pakuotė naudojama rankinių laikrodžių (ypač prabangių) pramonėje, kvepalų, kosmetikos versle, visų pamilti iPOD taip pat parduodami išskirtinėje pakuotėje,  drabužių valyklos “Joglė”  išvalytus drabužius svarbiems klientams atiduoda specialiai tam pagamintoje pakuotėje. Net buvęs “pigus kaip velnias”  “Ežys”, nudaigojo ”Ežio kaladę” ir “užgazavo” metalinę pakuotę (dežutę), kurią jaunimas toliau kūrybingai adaptuoja tarnauti kitoms paskirtims. Prisiminkite,  tikriausiai daugelis namuose KAŽKODĖL laikote ir neišmetate  įsigytos prekės pakuotę.

PackAge

Šio įrašo peržiūrų: 1408

Komentarai

Palikti komentarą