Rupūs miltai!

0
Balandis 24, 2009

Jeigu Jūsų paklaustume, kokį  miltų prekės ženklą pamenate, arba paprašytume bent  apibūdinti miltų pakuotės išvaizdą, kuo ji ypatinga, jūs greičiausiai pagūžčiosite, na gal  paporinsite apie gelsvą, balsvą, “išblyškusią” miltų pakuotę su kažkokiu “nouneimu”, padabintą rugių, kviečių varpomis ir vargdieniu ūkininku, akylesni užsimins apie prarištą miltų maišą su miltų semtuve.

zirniu skrudintu rupus-kvietiniai wdere  

Tai regioninio Ustukių malūno produkcija. Įmonė dydžiu ir rinkos dalimi ko gero ženkliai mažesnė už “Malsena” i “Kauno grūdus”, tikriausiai rinkos dalimi atsilieka ir nuo Maximos “Optima linija” miltų.  Įmonės gaminami miltai išsisikiria ekologiškumu, nes gaminami iš ekologiškos žaliavos, sertifikuoti “Ekoagros”. Daugiau išskirtumų įžvelgti sunku . Pakuotės išvaizda, matyt nekeista nuo 1992 m. (veiklos pradžios), ir jei ne ”užkliopintas”  juodai baltas lipdukas, tikriausiai niekas taip ir nežinotų apie produkto ekologišką kilmę. Blankios gelsva-žalsva spalvos, miltų pakuotes idealiai maskuoja tarp kitų greta esančių miltų pakų (kažkodėl visi lietuviškų miltų gamintojai itin pamėgę pakuotėse  naudoti geltonos ir žalios spalvos blankius atspalvius). Berniukas pakuotėje “paverstas” prekės ženklu.  Gamintojo pavadinimas “paslėptas” beveik nematomoje vietoje.   Tai kaip mažai įmonei, gaminančiai miltus ir kitą produkciją iš miltų, negalinčiai skirti tiek marketinginių investicijų, kiek gali sau leisti didieji konkurentai,  išsiskirti rinkoje?

 Nedidelė norvegų įmonė “Holli Molle” , gaminanti ekologiškus miltus, pasielgė strategiškai teisingai. Jie investavo į pakuotės išvaizdą, sukūrė unikalų prekės dizainą, tinkamai prioritetizavo žinutes pakuotėje, vykusiai parinko spalvas. Taip produktas tapo aiškiai matomu vartotojams,  išssiskiriančiu tarp miltų pakuočių.  Elegantiškos, patogios naudoti, draugiškos aplinkai, švaraus dizaino miltų pakuotės padėjo puikiai parduoti ekologišką prekę. Tokia pakuotė tiesiog verčia norėti rinktis būtent  “Holli” miltus.  Tokia miltų pakuotė pretenduoja tapti ir virtuvės lentynų puošmena. Žvelgiant į pakuotę mintis peršasi aktyviai, kaip kruopščiai, su meile pagamintas šis produktas.

 hollli holli3

Reikia pripažinti, kad “Holli” pavyzdys keičia požiūrį į miltų pakuotes. Klausimas mums iškilo tik dėl juodos spalvos, naudojamos viršutineje pakuotės dalyje. Juoda juk linkusi greitai užsiteršti miltais, o kaip tada atrodys ?

 Investicijos į pakuotės marketingą šiai mažai kompanijai padėjo  kur kas mažesniais kaštais ir greičiau laiko prasme, nei būtų atsiėję ”triukšmaujant” per masinius informavimo kanalus, užimti užsibrėžtą rinkos dalį.

Reziumuojant – tinkama pakuote “aprengtus” miltus parduoti lengviau, daugiau, pelningiau.

 

PackAge

Komentarai

Palikti komentarą