“TROPICANA”SUSIMOVĖ

0
Balandis 9, 2009

Prekyboje Lietuvoje sulčių pakuočių,  dabintų  sultingu apelsinu, kuriame žaviai pūpso šiaudelis matyti neteko, tačiau svečiose šalyse jų galima surasti daug kur.

trop4

Prieš kuri laiką kompanijos vadovybė nusprendė atnaujinti pagrindinio flagmano “Tropicana pure premium Orange juice” pakuotę. Atnaujinti iš esmės pakuotės turinį, formą tik patobulinant – paverčiant pastogesne vartotojui. Prieš pokyčius, pakuotė atrodė taip,  po pasikeitimų  – štai taip. Jei anksčiau šių sulčių pakuotės dizaino išskirtinis akcentas buvo – apelsinas su šiaudeliu, tai po pakuotės dizaino ”rekonstrukcijos”, jo nebeliko. Pakuotė tapo patogesne vartotojimui, įdiegus užsukamą kamštelį,  o 18 sulčių rūšių galima idetifikuoti pagal pakuotės viršutinės dalies  spalvotą “snapelį”. Tačiau pakuotė prarado savo indentitetą – apelsiną su šiaudeliu – simbolį sulčių šviežumo, natūralumo,  prarado  šmaikštumą, nuotaiką. Pristačiusi pakeitimustrop3, kompanija sulaukė audringos vartotojų reakcijos. Anot jų, pakuotė tapo tokia pat kaip visos kitos, sunkiai atpažįstama, “pradingstanti” lentynoje, neskani ir net “smirdanti”, skurdžiai tvarkingo dizaino, tarsi pagaminta pagal “privat label” savininko užsakymą. Kai kas pasipiktinęs peikė  naujos pakuotės dizainerius, klausiamai teigdamas ar jie bent kada patys perka apelsinų sultis.   

Formaliai tai yra geras pakuotės turinio dizainas, tačiau jau nebe išskirtinis, praradęs komunikacinę  ir pardavimų skatinimo jėgą. Jei tikėsime atliktais tyrimais, dauguma vartotojų vis dar perka spontaniškai, apsisprendžia prekybos vietoje, o sprendimo priėmimo procesas tetrunka 2,3 s., todėl pakuotės išvaizda tampa itin svarbiu vartojo apsisprendimo generatoriumi.

Kompanija įsiklausė į vartotojų nuomonę  ir  priėmė sprendimą  grąžinti ankstesnės pakuotės dizainą, palikdama tik funkcinius patobulinimus. 

Džiugu, kad  “Tropicana” atstovai pozityviai reagavo į vartotojų nuomonę ir priėmė tinkamus sprendimus. Galima tik pamėginti įsivaizduoti, kaip tokia situacija baigtųsi mūsų krašte.

PackAge

Šio įrašo peržiūrų: 945

Komentarai

Palikti komentarą