Protinga pakuotė: šviežia etiketė

1
Rugsėjis 30, 2009

Reiklūs maisto kokybei Japonai kaip visada –  pasistengė ir sukūrė protingą etiketę, vartotojui leidžiančią identifikuoti produkto šviežumą, galiojimo trukmę.

Šviežios etiketės veiklos principas:  irdamas produktas išskiria dujas, kurių pakanka, kad sukeltų etiketės cheminę reakciją, ir imtų keistis etiketės spalva. Prekės galiojimui baigiantis, visa  etiketė pakeičia spalvą, o etiketėje  pateikta informacija tampa nebeįskaitoma.

Tai palengvina prekybos centro personalo darbą, merchendaizerių darbą, o svarbiausia –  efektyviai informuoja vartotojus.

Ko gero, etiketė pritaikytina ne tik mėsos, bet ir kitai greitai gendančiai produkcijai.

PackAge

Šio įrašo peržiūrų: 816

Protinga pakuotė: šviežia etiketė komentaras

  1. [...] Kadais rašiau apie sumanią, mėsos galiojimo laikotarpį indikuojančią etiketę, gi dabar pieno pramonėje dvelkia inovacijomis. The Financial Times  informuoja, Tetra Pak sukūrė modelį pieno pakuotei, keičiantį spalvą ilgesnį laiką ištraukus pakuotę iš šaldytuvo. Iš pranešimo nėra neaišku, bet tikėtina, pakuotė leis grafiškai  identifikuoti pieno šviežumą, galiojimo laikotarpį. [...]

Palikti komentarą