DIROL IR STIMOROL SENSES

0
Birželis 13, 2010

Jau kurį laiką Lietuvoje galima įsigyti  kramtomos gumos “Stimorol Senses”. Skani, ilgai išliekančio skonio. Puikus  premium produktas savo kategorijoje, iš alternatyvų išsiskiriantis aukštesne kaina, pakuotės sprendimais. Neilgai trukus, į lentynas liuoktelėjo ir “Dirol Senses” .

Pradėkime nuo painesnių dalykų -”Stimorol Senses”, “Dirol Senses” (?) Sąmoningai tai ar ne, kol kas neaišku (gal  kas nors žinote daugiau-pasidalinkite). Tos pačios kompanijos valdomi “Stimorol” ir “Dirol” prekės ženklai iki šiol, bent jau Lietuvos rinkoje pastebimai konkuravo tarpusavyje kaina, vieta lentynoje, pakuote, skoniu. Vertinant tarptautiniu mastu, lyderio vėliava suteikiama “Stimorol“, turinčiam legendą, įdirbį, žinomumą.  Dabar ta  konkurencija tarp savęs perkeliama į premium segmentą. Skoniai skirtingi, bet vėl kaunamasi dėl to paties pirkėjo, naudojant tuos pačius resursus. Kieno viršus pagal rezultatus Lietuvos rinkoje – neaišku. Pardavimų skatinimui naudojama “Dirol Senses”. Taigi, gal tai galėtų reikšti :

- pasaulinė kompanija skirtingose rinkose tiria, kuris prekės ženklas  lokaliai pritaps, tą ir paliks;

- siekį maksimaliai dominuoti lentynose, ir taip apsunkinti konkurentų patekimą į rinką;

- nesusipratimą – ilgaaniui liks vienas premium produktas.

Dėmesio verti pakuotės konstrukciniai ir dizaino sprendimai. Kuriant konstrukciją, gerai apgalvoti psichologiniai (emociniai) ir praktinės

naudos vartotojui aspektai: patogi, kompatiška, dėka plokščios, plonos formos kišenėje neužima daug vietos, nesideformuoja,  lengvai atsidaro/užsidaro, puikiai užsifiksuoja dangtelis,  gumos pagalvėlę patogu išsiimti, suvartojus vienoje pakuotės kišenėlėje esančias gumas, 1/2 pakelio galima atsikratyti (lengvai nusiplėšia dėl perforacijos).  Įspūdį palieka įpakavimas į apsauginę  plėvelę  - nusiima kaip nuo cigarečių pakelio. Visas veiksmų procesas nuo pakelio atidarymo iki gumos pagalvėlės išsiėmimo, išlukštenimo asocijuojasi su kažkokiu ritualu, ir taip kiekvienas gumos gabaliukas tampa ypatingu. “Senses” išvaizda primena cigarečių (slim), dar labiau prezervatyvų pakuotes.  Tai tik dar labiau sustiprina emocinį produkto efektą.

Pakuotės turinio dizainas sėkmingesnis “Senses” watermelon skonio.  Apie tai išsamiau “iMotions” kompanijos atliktoje analizėje , “Attention tool” technologija:

PackAge

Komentarai

Palikti komentarą