RINKODAROS METAMORFOZĖS:KAIŠIADORIŲ PAUKŠTYNO KIAULIENA

0
Gegužė 24, 2011

Pasirodo tai įmanoma ir panorėjęs vištienos, mažiau akylas vartotojas  gali būti pavaišintas…kiauliena.

kaisiadoriu paukstyno kiauliena

“Kaišiadorių paukštynas”  (KP) man ir kolegoms iki šiol buvo žinomas kaip  paukštienos produkcijos gamintojas. Gal dar piršosi asociacijų su kiaušiniais, visgi paukštynas (nors jų “negamina”, mat vištas augina mėsai).  Pamaniau, KP  firminėje parduotuvėje tai bus tik atsitiktinumas, klaida. Pasidomėjus išsamiau paaiškėjo, kad  viskas “normalu”, nes  tokiu būdu  siekiama  ”patenkinti įvairius vartotojų poreikius”. Prisiminiau, yra tokia drąsi, paini rinkodaros strategija – strategijos nebuvimas. Kad ir koks tai būtų “poreikių tenkinimas”, sprendimas būti viskuo ilgesniu laikotarpiu atneš daugiau žalos nei naudos KP prekės ženklui, neabejoju atsilieps ir “Vilniaus paukštynui” (VP). Tikėtina, kad tokie įmonės manevrai “pagimdys” pasimetusių vartotojų, kurie ilgaaniui vengs produkcijos šiuo prekės ženklu. O juk galima pasielgti kitaip, eliminuoti neigiamą poveikį KP ir VP:  parinkti  pavadinimą niekaip nesusijusį su KP, nenaudoti įmonės prekės ženklo, ir pasinaudojus padėtimi įvesti į rinką, panašiai arba taip, kaip “Kauno grūdai”,  įvesdami  mažiau susijusius produktus (makaronus) į rinką. O gal būt tai reiškia tylią “Kaišiadorių paukštynas” prekės ženklo agoniją, kai iš jo dar spaudžiamas paskutinis skatikas.Išsiplėsiu.

Sutikite, būtų logiška , jei “Kaišiadorių paukštynas” ir “Vilniaus paukštynas” susijungtų i į vieną verslo darinį su bendru, skėtiniu prekės ženklu. Dabar paukštynai rinkoje konkuruoja vienas su kitu, dalis asortimento, persidengia, dubliuoja vienas kitą, pvz., VP atvėsinta/šaldyta produkcija ir KP panašus asortimentas, arba VP “Fiesta” ir KP “Fiesta”,ir taip toliau.  Asortimento, prekės ženklų optimizacija, rinkdaros kaštų optimalus paskirstymas, stiprus vienas skėtinis prekės ženklas, – tai tik keletas galimų konsolidacijos naudų. Tikėtina, kad sąjungos atveju  būtų paliktas žinomesnis “Vilniaus paukštyno” pavadinimas, arba naujas, tarptautiniu mąstu lengviau identifikuojamas pavadinimas, imant domėn ambicingus “KG Group” siekius. Kalbant apie tai reiktų nepamiršti ir neseniai įsigyto “Vievio paukštyno”. Nors jo specializacija – kiaušiniai, bet “KG Group” trijų paukštynų skirtingais pavadinimais mažiausiai turėtų reikėti.  Gali būti, kad dabartinės metamorfozės – artėjančių pokyčių išraiška, o ar kiauliena asortimente išliks, laikas prodys.

 

Šio įrašo peržiūrų: 1175

Komentarai

Palikti komentarą